Veckans bild - Vecka 17

2013-04-28 | 19:07:07

Sen jag fick tillbaka mitt 50/1.8 objektiv så har jag fotat i princip varje dag, precis som jag gjorde innan objektivet åkte in på lagning. Tänk vad en liten glugg kan göra med inspirationen!

Den här veckan hade jag alltså väldigt många bilder att välja mellan, men det var tillslut den här ↑ bilden som fick bli Veckans bild för vecka 17. Bländaren på F/1.8 gör att bakgrunden blev väldigt mjuk och enhetlig (haha, är det ens ett riktigt ord? Googlade och ja, enhetlig finns med i svenska ordlistan...). Tycker även att färgerna blev ganska mysiga. :)

Har ni något ni vill säga om veckans bild? :)

Månadens bild för april kommer upp i slutet av månaden, alltså om några dagar. 

Vill ni läsa mer om detta lilla "projekt" så kan ni klicka här. Vill ni se fler bilder från Veckans bild så kika in här. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback