Tisdag 23/4

2013-04-23 | 22:27:42
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55 | 1/20 sek | F/5.6 | ISO-1600 | Photoshop CS6

Hej på er!
Tisdag idag. Det känns så himla långt till helgen när man tänker på att det bara är tisdag. Tiden går långsamt men ändå så fort på samma gång, om ni förstår vad jag menar?

Skoldagen idag var lång men ändå helt ok. Jag följde med hem till Charlie efter skolan och stannade där en stund innan jag cyklade hem i världens motvind. Det blåser fortfarande sjukt mycket ute, så himla mysigt att somna till stormen sen... :]

Håller för övrigt på att fixa om lite smått i mitt rum, så när det är helt klart så lovar jag att ni ska få se hur det ser ut. Flyttade bl.a min spegel idag. Extreme Home Makeover indeed! Eller nåt sånt... :)

Haha, men åh vilket snurrigt och ointressant inlägg! Det mycket som är upp och ner just nu, så det är väl därför. Sådär som det brukar bli ibland ni vet. Tänker i alla fall lägga mig i sängen med lurarna ett tag för att bara försöka koppla bort allt. Bryt ihop och kom igen, typ så ja. 

Hur har eran dag varit? :)
Angelica

Du är ju så vacker!

Svar: Men åh vad glad jag blir! Kram fina du!
Esmeralda Edenberg

2013-04-25 @ 06:52:25
URL: http://angeliqe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback