Mercurial Vapor 8

2013-04-08 | 21:25:56
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55 | 1/25 sek | F/5.6 | ISO-800 | Stativ | Fjärrutlösare | Photoshop CS6

Idag hämtade jag ut ett paket från Stadium som innehöll dessa godingar! Ett par helt nya Mercurial Vapor 8, fancy pancy liksom! Det är sjukt vad sköna dom är! Dom sitter helt perfekt på fötterna och dom är så lätta att man knappt känner att man har på sig dom. Helt underbara! Men jag ska vänta med att inviga dom tills vi börjar träna på riktigt gräs. Konstgräs sliter så himla mycket på skorna, så jag sparar dom här ett tag. Funderar dessutom på att byta till rosa snören istället, men vi får se hur det blir med det. I vilket fall som helst så är dom galet sköna! 

På tal om fotboll så var vi ju som sagt iväg på cup i Spånga igår. Det blev en riktigt lång dag med allt från stekande sol till snöstorm. Vi körde en riktigt bra cup där vi vann alla matcher och tog hem guldet genom vinst på straffar i finalen. Så sjukt skönt att äntligen få ta sig förbi den där andra platsen som vi i princip alltid hamnar på! Så ja, den pokalen satt riktigt fint den! :) Grymt brudar! 

Är dock helt död i hela kroppen idag så jag tänker gå och lägga mig typ nu, för jisses så slut jag är. Ska bli riktigt skönt att få sova kan jag säga! 

Ha det finfint så höres vi! :)
Liinn ♥

Kul med fotboll :D

2013-04-09 @ 00:09:40
URL: http://quad.blogg.se
Maja

Sjukt snygga!!

2013-04-09 @ 19:18:31
URL: http://majaellen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback