Bilder från en måndagskväll

2013-04-02 | 12:40:57
Canon EOS 600D | Tokina AT-X Pro 11-16/2.8

Igår kväll drog jag hem till Geena tillsammans med några andra godingar. Det blev en ganska spontan men ändå lyckad taco/äta äta äta/snacka massa strunt/flum/lyssna på musik/ha det bra-kväll. Himla bra är dom där alltså! ♥

Det känns som om vi har varit lediga hur länge som helst nu, men det är ändå bara tisdag. Helt sjukt att man tappar räkningen på dagarna så fort man får lov från skolan, haha! Hur som helst så är det i alla fall himla skönt att vara lediga! ;)

Nu ska jag ta någonting att käka och sen rulla bort mot Charlie. :)

Hur ser eran tisdag ut? :)
Mohammedi's | Art, model & designer

jÄTTE FINA BILDER!


P.S TÄVLING PÅ MIN BLOGG, DELTA GÄRNA!! <3

2013-04-02 @ 14:19:09
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback