April 11

2013-04-11 | 07:59:05
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55 | 1/100 sek | F/3.5 | ISO-800 | Photoshop CS6

Morn morn på er!
Jag ska alldeles strax skynda iväg till skolan, men jag tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg först och önska er en asfin dag! Här skiner solen och jag hoppas att det är varmare ute än vad det ser ut att vara, haha.. 

Idag har jag i alla fall på mig det ni ser på bilden här ovanför ↑. Ifall det är någon som inte kommer se mig under dagen undrade över det alltså. ;) 

Vi har en lång skoldag idag och direkt efter sista lektionen så rullar jag ner mot fotbollsträningen. Kondition och intervaller står på schemat, något som jag verkligen kan behöva, haha...

Nej men nu måste jag dra, så ni får som sagt ha en grym dag så hörs vi! :)
 
Emma

Den där tröjan är himla snygg!

2013-04-11 @ 10:13:52
URL: http://emmalindblom.se
aina [fotoblogg]

Snygg outfit :D

2013-04-11 @ 17:39:20
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback