Himalaya Saltskrubb

2012-09-04 | 17:53:55
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II 

Som ni kanske redan visste sedan innan så driver min mamma en webbshop (nillashandelsbod.se) där hon säljer olika små saker till dig och ditt hem. Jag känner bara att jag är tvungen att tipsa er om denna saltskrubb som nyss kommit in på lager!

Jag provade den för första gången igår och jag måste faktiskt säga att den är hur bra som helst! Man använder den precis när man har duschat, då man smörjer in den över hela kroppen innan man sedan sköljer av den i duschen. Det känns ungefär som att smörja in sig med sand, men efteråt blir man så himla len! Som sagt så använde jag den igår kväll och min hud är fortfarande alldeles mjuk! Superbra för en sån som mig som aldrig orkar smörja in mig med lotion efter varje gång man har duschat. Använder man den här skrubben så är man liksom ren, insmord och klar direkt när man kliver ut ur duschen! :) Samtidigt som den gör huden mjuk och len så skrubbar den bort torr och gammal hud. Himla mirakelskrubb det här! :)

Inte nog med det så luktar dom så sjukt gått! Den blåa är helt klart min favorit! :) 

Dessa går som sagt att köpa på Nillas Handelsbod för 149:-/st. Klickar du här hittar du den blåa skrubben (Havskänsla) och klickar du här kommer du till den orangea (Hippie Chick).


amanda

fina bilder, allt bra med dig? :)

2012-09-05 @ 19:36:04
URL: http://amandaengberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback