1 september

2012-09-01 | 17:52:07
Canon EOS 600D | Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1 | En bild från häromdagen som avspeglar den senaste veckans väder ganska tydligt...

Bloggtorksperioden fortsätter, men det blir lätt så när man inte har tid till att fotografera och ingen inspiration till att blogga... Men jag tänkte ändå slänga in ett inlägg och berätta att jag lever och så! ;)

Någonstans där det inte är särskilt torrt är därimot ute. Det har regnat hela veckan och det märks verkligen att vi börjar slå om till höst. Just nu lyser faktiskt solen lite grand och det är nog första gången på flera dagar. Hej och hå vad tiden går fort, att vi redan hunnit in i september...

Idag så spelade jag i alla fall fotbollsmatch. Sista matchen i gruppspelet och vi vann med 2-1! Känns grymt skönt, nu är vi tvåa i serien och vidare till A-slutspel! :)

Just nu är min farbror och hans sambo här på besök över helgen, så resten av kvällen kommer gå åt till att sociala lite med dom och så! ;)

Imorn så ska jag försöka hinna med att redigera klart lite fler bilder från England. Jag har inte haft någon tid alls till det, vilket är lite synd för jag vill verkligen visa er dom bilderna! Men som sagt så kommer dom såsmåning om! :)

Ha det bra så länge! :)


Malin

Otroligt fin bild du har tagit!!

2012-09-01 @ 22:44:52
URL: http://summershadow.blogg.se
claudia

Vilken fin bild!

2012-09-01 @ 22:46:04
URL: http://claudiaia.blogg.se
amanda

härlig bild, allt bra med dig? :)

2012-09-02 @ 14:26:36
URL: http://amandaengberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback