Höstlöv

2012-10-19 | 19:54:33
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Ni får säga till ifall ni blir trötta på alla dessa höstbilder som jag har laddat upp på senaste tiden. Det är lite svårt att hålla sig när allt är så himla fint ute så här års! :) Även fast många dagar är gråa och regniga så kan jag inte rå för att jag har börjat tycka om hösten mer och mer. Inspirationen flödar och jag vill fota tills minneskorten sprängs av överbelastning. Så himla synd att tiden inte räcker till för det just nu... Riktigt fin är den i alla fall, den där hösten! :)

Nu ska jag fredagsmysa lite grann framför tvn, så vi hörs och så! :)
Ida

Älskar andra bilden :)

2012-10-19 @ 20:35:54
URL: http://idasivertsson.blogg.se
Marie

snygga bilder :) har tipsat om din blogg :)
gillar färgen på dina skor har tänkt att köpa den färgen men inte blivit av :D

2012-10-28 @ 21:11:29
URL: http://murrrrre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback