Hej fredag

2012-10-12 | 16:08:07
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Arkivbild.

Obeskrivligt skönt med fredag! Känns som om vi har så himla mycket i skolan just nu fast vi egentligen inte har det, så det ska liksom bli skönt att slippa tänka på allt som har med skolan att göra nu under helgen. Idag hade vi dessutom kemi prov, vilket inte är mitt favoritämne precis. Men jag tror nog att det gick ganska bra ändå, så man får väl hoppas på det bästa...

I helgen ska jag i alla fall titta på innebandymatch, gå på DFK Värmbols fotbollsavslutning och seda träna med Sörmlandslaget. Fett nervös, jag måste verkligen bli av med den där jobbiga känslan, annars kommer det bara gå åt pipsvängen, precis som det gjorde förra gången jag tränade med dom...

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på. Det är ganska mysigt väder ute, så ifall jag orkar så tar jag med mig kameran ut en sväng. Annars bli det nog bara en hemma dag med Greys och kanske en spelkväll med brodern? Låter bra oavsett vad tycker jag! :) Dessutom är det ju VM-kval mellan Sverige-Färöarna ikväll, någonting som man absolut inte får missa som en äkta svensk fotbollsfantast! ;)

Vad har ni för er idag och vad ska ni hitta på i helgen? :D
Vardaxlyx

Hej! Svaret på din fråga är att jag tror inte man kan göra det. Allt man läser om vad det gäller macarons så står det att man behöver mandelmjöl o att man inte kan göra dem med något annan mjöl.
Hoppas detta svar kan hjälpa dig!
Kramkram

2012-10-12 @ 20:00:51
URL: http://vardaxlyx.devote.se
Tova

Jag började läsa din blogg för någon vecka sedan och jag älskar dina bilder. Så sjukt fina. Jag älskar alla de "glansiga" ögonen du får till.
Hur får de "glansiga" i ögonen? Du håller på med samma fritidsintressen som jag vilket gör det ännu roligare, riktigt bra blogg. :)

Svar: Men åh, gud vad roligt! Vad kul att du tycker om min blogg, tusen tack till dig! :) Genom att sätta fokusen på ögonen så blir dom liksom skarpa och "glansiga" som du beskriver dom. ;)
Esmeralda Edenberg

2012-10-13 @ 15:40:36
Julia

Du är så fin! :D

Svar: Men åh, tack fina Julia! :)
Esmeralda Edenberg

2012-10-14 @ 11:15:37
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback