Dom första pepparkakorna

2012-10-27 | 14:14:05
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Häromdagen när jag kom hem så stod det en burk med pepparkakor på bordet. Ni kan ju ge er den på att jag vräkte i mig typ halva innehållet på en gång! Haha, okej då, kanske inte halva... Men gud vad jag har saknat pepparkakor! Så underbart gott! 

Åh vad jag längtar till julen! Alltså på riktigt, jag kan knappt bärga mig! Jag har ingen speciell favoritårstid sådär, men julen måste ändå vara den mysigaste stunden av dessa 12 månader vi har i våran kalender! Åh vad jag längtar! :')

Har ni hunnit tjuvstarta med pepparkakor redan nu, såhär ungefär 2 månader innan julafton? :)
Laura

åh, man börjar längta så mycket till julen när det kommer snö! Funderar på att pallra mig ut och köpa pepparkakor faktiskt, det är sååååå gottt!

Svar: Ja, jag längtade till och med innan jag ens hade börjat fundera på snön, haha... :3 Det tycker jag verkligen att du ska göra, iväg till affären med dig! :D
Esmeralda Edenberg

2012-10-27 @ 14:34:00
URL: http://fancyphotography.blogg.se
Alma Bengtsson

Åh pepparkakor! Åh JUL <3 Jag är glad att jag ska fira jul i Dalarna hos mina kusiner, så jag garanterat har snö på julafton, en hel del också förhoppningsvis! Åh vad mysigt :') Haha.

Svar: Asså åååååh! <3 Gud vad mysigt ni kommer ha det! Förra året hade vi ingen snö på julafton så vi får hoppas på mer av den varan i år! :)
Esmeralda Edenberg

2012-10-27 @ 16:07:33
URL: http://photoab.blogg.se/
Alma Bengtsson

SV Nej, det hade inte vi heller! 10+ grader och solsken, haha. Kändes som sommar då x)
Ja, det kommer bli jättemysigt! De bor i en mysig by med faluröda hus som har vita knutar :3

2012-10-27 @ 17:02:15
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback