Wings of color

2012-05-15 | 19:17:42

Canon EOS 600D | Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1

Något av det roligaste som finns att fota måste nog vara småkryp! Särskilt när man har ett macroobjektiv att krypa runt med. Man upptäcker liksom en helt ny värld bland alla sexbentingar med spröt och vingar och allt vad dom har. Som våran lilla kompis här ovanför ↑ till exempel. Jag har ingen aning om vad det är för nånting och på långt håll är den ingenting för världen. Men tar man sig en närmare titt så märker man hur himla coola dom är! Titta bara på färgerna liksom! Nu tycker ni säkert att jag låter som värsta sykot, men som sagt, man möter som en helt ny värld, haha! :] Dom passar himla fint på bild också... ;) 

Synd bara att det inte blir så mycket tid över till att fota nu för tiden. Får väl skylla på allt plugg vi har i skolan just nu. Antar att vi precis har kommit in på slutspurten, för det är faktiskt bara en månad kvar tills vi går in på sommarlovet! Även fast vi har massor av prov inklämt dom sista veckorna så tror jag ändå att dom kommer gå i superfart, med tanke på alla lovdagar vi har (som på torsdag och på fredag t.ex). Dessutom ska vi ju hinna med massor av roliga saker nu i slutet också, som till exempel paddling med klassen och friluftsdag och sånt!
Så ja, det är väl bara att bita ihop och hänga i, för snart är man fri! :)

Nej men nu ska jag övergå till plugget innan det här inlägget blir flera sidor långt. Vi hörs!
Becka [fotoblogg]

Så cool bild! :D

2012-05-15 @ 19:46:47
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
mary

Alltså dina bilder är helt fantastiska :) väldigt fina :D Du är jätte mega duktig :D ville bara säga det :) Kram

2012-05-16 @ 14:01:23
URL: http://maryphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback