Pinterset

2012-05-21 | 21:24:10

Jag har precis blivit medlem på Pinterest. Det är en sida där man kan "pinna" sina bilder (alltså lägga upp dom) så att folk kan gilla och kommentera dom. Man har en pinboard (anslagstavla) för varje kategori. Ungefär som Instagram fast på datorn! :) Jag har inte hunnit pinna så många bilder ännu och har heller inte så många pinboards, men det kommer! ;)

Är det någon av er som har Pinterset? I såna fall, vad heter ni där? :) Om någon skulle känna för det så får ni jättegärna följa mig! Precis som på Instagram så kallar jag mig esmeeden där! :) Ni som inte har Pinterest, skaffa det! Det finns tusentals bilder i alla möjliga kategorier och man blir verkligen överöst med inspiration!

För att komma till min Pinterest sida, klicka här! :)
Fotograf Linda Karlström

SV: Ja han är en liten sockerbit! :-)

2012-05-21 @ 21:33:09
URL: http://lindakarlstrom.blogg.se/
Mathilda

Hur blir man medlem förstår inte

2012-05-22 @ 07:23:52
URL: http://mathildassaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback