Blåtonad

2012-03-20 | 16:54:53

Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55mm

En bild som jag tog samtidigt som dom här. Även fast min hemmagjorda fotostudio är väldigt liten och inte innehåller så mycket utrustning så är den bra rolig att fotografera i! :) Jag tycker det är så roligt att experimentera med den lilla ljuskällan jag har. Jag tycker också att bilderna där blir finast i svartvitt. Jag vet inte varför, men på något sätt tycker jag att bilderna ser mycket renare ut. :) Den här bilden är i och för sig redigerad i en blå ton, men jag tycker som sagt att det är kul att experimentera lite, både när man fotograferar och när man redigerar! :) Det här kanske inte är så mycket till experiment, men det är roligt att testa sig fram liksom!

Men gud vad jag babblar på hörrni! Nu ska jag faktiskt ta mig ner till soffan och titta på ett reprisavsnitt av Grey's Anatomy. Det är liksom så jag brukar spendera mina eftermiddagar om jag inte tränar fotboll eller pluggar, haha! ;)
Vi hörs senare!
ADRIANA

Jättefint :D

2012-03-20 @ 19:13:53
URL: http://acphoto.blogg.se/
Anonym

Hur är den redigerad + med vilket program? ;)

2012-03-28 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback