Maskeradbrännboll

2012-06-13 | 15:19:09







Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Fotograf: Alla möjliga...
Kul att man gör samma min på typ alla bilder också, haha!


Gud vilken rolig dag! Alla 8:or på skolan hade maskeradbrännboll och dom som hade klätt ut sig var himla snygga ska ni veta! :] Jag är den störda Typical Svensken som ni ser på bilderna och bland mig fanns massor av hippies, hula-hula dansere, en kyckling, ballongtuttar och massa fler! Själva brännbollen gick ju inte speciellt bra för våran klass, men vad gör det när vi hade så himla roligt? Vi var ju helt klart snyggast på planen också! :) Som sagt, riktigt bra dag! 

Snart ska jag ta någonting att äta innan vi rullar mot Malmköping för att köra fotbollsmatch!
Ha det bra! :)
Malin

Jättefina bilder!!!

2012-06-13 @ 21:18:02
URL: http://summershadow.blogg.se/
hanna

hej! jättefinabilder!

jag undrar vilket objektiv du använder macro? ;)

2012-06-18 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback