En stolt syster och lite annat sånt.

2012-06-30 | 18:43:31


Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Tjenixen!
Jag är ledsen att jag inte har några intressantare bilder att bjuda på, men så är det just nu och jag hoppas att ni överlever ändå! :) Tänkte i alla fall bjuda på bilden ovanför och berätta att min bror kom hem ifrån Stadium Sports Camp idag. Det har känts supertomt här hemma utan honom i en hel vecka, haha! Men nu är han tillbaka och med sig hem fick han tröjan på bilden - han blev alltså utnämnd till gruppens bästa vän! Himla stolt blev jag då, haha! :] Fina bror! ♥

Idag träffade jag Isabelle och Linnea en stund. Vi planerade inför i morgon och på måndag, för vi ska nämnligen till Stockholm och gå på Grönalund! Vi tre och Fanny. Kommer bli himla kul tror jag! :D Jag tar med mig kameran, men jag vågar inte ta med mig den när vi går omkring på Grönan, så den får stanna i Isabelle's farmors lägenhet då. Men jag hoppas få några bilder från tågresan och kvällen innan och lite så! :) Annars kommer jag fota med mobilen, så det ordnar sig nog! ;)

Som ni kanske förstår så kommer bloggen hamna lite i skymundan under dom två närmaste dagarna, men jag tror minsann att ni kan hålla er och jag hoppas att ni stannar tills jag kommer tillbaka! :]

Ha det himla fint så hörs vi när vi hörs!
Klara

Åh vilken snygg monokrom bild!!! Hur tar man sånna dära ljusa monokrom bilder? :D kram!!

Svar: Tack ska du ha! :) Jag redigerar dom lite snabbt i Photoshop bara. :)
Esmeralda Edenberg

2012-06-30 @ 19:04:11
URL: http://klarasjolaander.blogg.se/
Becka [fotoblogg]

Älskar era tröjor! :D

2012-06-30 @ 22:37:48
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
josefin

Så fin blogg du har! :)

Hur har du ändrat namnet som står under kommentarerna? :)

Svar: Åh tack ska du ha! :)Förstår inte riktigt, haha, menar du namnet på dom som har kommenterat... ? :3
Esmeralda Edenberg

2012-07-01 @ 16:00:08
URL: http://josefiiinss.blogg.se
Malin

Fina bilder!

2012-07-01 @ 21:29:46
URL: http://summershadow.blogg.se
Caroline

hej, skulle du kunna visa en tutorial eller ''steg-för-steg'' hur du gjorde monokrom-bilden på photoscape? Du har galet grymma bilder och redigeringar :D

Svar: Som jag svarade förut så har jag aldrig använt Photoscape, så tyvärr... :)
Esmeralda Edenberg

2012-07-03 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback