Videoblogg med svar på era frågor

2012-07-13 | 17:12:59
Okej, det här är typ det pinsammaste jag någonsin gjort... Det ha varit så mycket slit med den här himla videobloggen, men nu är den äntligen klar och färdig att ladda upp. Kom ihåg att det här är min absolut första videoblogg och jag kan ingenting sånt härså ni får lliksom ta det för vad det är, haha... :) 

Och min röst... Jisses vad jag skäms över den alltså! Men aja, det finns inte så mycket att göra åt, hoppas att ni inte blir allt för chockade bara, haha... :]

Detta är alltså svaren på några av era frågor som ni ställde i frågestunden. Filmen blev oooooerhört lång, så jag förstår om ni inte orkar kolla igenom hela, för det skulle inte jag ha gjort, haha... Men i såna fall kan ni ju titta på halva och spara resten till nån annan gångvad vet jag... :]

Och jag hoppas att ni förstår att jag driver ganska mycket, jag är inte så störd som jag verkar! Eller jo, kanske, hehe... :]

Men som sagt, ni får ta det för vad det är liksom! :)



Snygg stillbild dessutom...
Ha det gött!
Felicia

mer videobloggar !! :D kollade på hela faktiskt.. stolt!;) Kommer du ihåg Greengirls ? hahaha^^ Harry Potter, greys anatomy och ed sheeran, du har ganska bra smak måste jag säga ;) Du har väl sätt videon till lego house? rupert är min bara så du vet... Nu blev det en lång och härlig kommentar ungefär som din videoblogg :D

Svar: Duktig du är! :D Haha, känns inte riktigt som om det här med videoblogg är min grej precis, men vi får väl se, hehe... JA, HAHAHA, gud vad längesen! Ja men självklart, svårt att låta bli att gilla det bästa liksom! :] Såklart jag har sett den, en av dom absolut bästa, helt klart! Okej då, du kan väl få Rupert... :]

Långa kommentarer tycker vi om! :D
Esmeralda Edenberg

2012-07-13 @ 19:55:07
URL: http://feliciaasj.blogg.se
Sara

haha vad gullig du är :D

Svar: Men naaaaaw... :3
Esmeralda Edenberg

2012-07-13 @ 20:37:42
URL: http://www.sarahjalmvall.devote.se
Alice

Alltså Esme tror nog inte det var någon sekund jag inte skrattade, din puss var ju finast tror jag sparar den :)

Svar: Hahaha, nice att göra folk glada! :]
Esmeralda Edenberg

2012-07-13 @ 21:20:17
URL: http://aliceelisabeth.devote.se
Malin

Väldigt bra videoblogg för att vara första gången tycker jag, det var roligt att kolla på hela tiden och jag skrattade flera gånger, hahaha jag älskar din humor. Du borde göra flera viodeoinlägg, eller rättare sagt du måste! :)
P.S. Jag gilllar också fotboll, greys anatomy, harry potter och att fota, haha :)

Svar: Åh tack ska du ha, härligt att det inte bara är jag som har min dåliga humor! :') Kul att vi gillar samma saker också! Ja, vi får väl se hur det blir med fler videobloggar, haha... :]
Esmeralda Edenberg

2012-07-13 @ 23:19:44
URL: http://Summershadow.blogg.se
wilma

haha vilken skön person du verkar va! och så hilma fin :)

Svar: Men åååh, tack ska du ha! :')
Esmeralda Edenberg

2012-07-13 @ 23:57:03
Ella

LOL du var ju cool irl också;) skrattade typ hela tiden:)

Svar: Haha, himla kul att du tycker det! :]
Esmeralda Edenberg

2012-07-14 @ 00:45:14
Agnes ♥

Du har världens finaste blogg!!

Svar: Men åh, tack så himla mycket!
Esmeralda Edenberg

2012-07-14 @ 02:04:34
URL: http://www.agnesr.blogg.se
jonatan sjöholm

Jag har sett många videobloggar och det är är nog en av dom bästa! Jag kollade klart på hela filmen. flera videobloggar! :D

Svar: Men jisses vad nice att höra, tack så himla mycket! :))
Esmeralda Edenberg

2012-07-14 @ 09:10:03
URL: http://jonatanssjoholm.blogg.se
Frida [foto och designblogg]

Haha du är så himla bäst Esmeralda! Du verkar vara en sån himla härlig och rolig person! Älskar att du vågar bjuda på dig själv och bara bara dig själv! Även om de är din första videoblogg gör du den bättre än SÅÅÅ många andra som videobloggat i flera år! Fler videor önskas! ;')

Svar: Men åh, gud vad glad jag blir, tack! Som sagt, jag har verkligen ingen aning om hur man gör sånt här, men jag körde på och tydligen funkade det! Tusen tack! :')
Esmeralda Edenberg

2012-07-14 @ 11:46:29
URL: http://Fridazlindqvist.blogg.se
Anonym

Rolig videoblogg ! :D Ville bara skriva att jag följer din blogg och tycker den är jätte bra och även att du å jag är ganska lika ! :D Jag vill också gå på Himmelstalundsgymnasiet och älskar värkligen Grey's Anatomy och Harry Potter :D
Hahahah ville bara berätta de och att din blogg är grym och du fotar jätte bra :D
Kram :)

Svar: Åh tack ska du ha, haha! :] Nej men gud vad nice att vi tycker om samma saker, vilket sammanträffande!
Esmeralda Edenberg

2012-07-15 @ 15:26:02
Julia bergendahl

haha, så underbart eller! :D Mer video inlägg måste du ju ha. Kollade faktiskt hela, brukar sluta efter ett tag när jag ser andras men detta var ju klockrent :D

Svar: Nice att du kollade hela, kul att höra! :')
Esmeralda Edenberg

2012-07-15 @ 16:39:07
URL: http://JuliaBergendahl.blogg.se
Tea

Hahaha, du är så himla skön!! En av dom bästa filmerna jag har sett :D Spela in mer vettja! ;)

Svar: Men oj, tack så mycket! :D Haha, ja vi får väl se hur det blir... :]
Esmeralda Edenberg

2012-07-15 @ 19:12:31
URL: http://teajohnsson.blogg.se
Lina | foto & kreativitet ♥

HAHA, fy fan vad jag skratta. Den var sjukt roligt (:
Hittade din blogg nu, kärlek vid första ögonkastet, hahaha. Nej men, räkna med att jag stannar. Me gusta! :D

Svar: Haha, gud vad härligt! Tack ska du ha och välkommen hit! :)
Esmeralda Edenberg

2012-07-21 @ 20:02:33
URL: http://linaphoto.blogg.se
Ellen

såå himla bra och roligt videoblogg esmeralda! :)

Svar: Haha, nice att du tycker om den, tack! :]
Esmeralda Edenberg

2012-07-26 @ 19:26:25
URL: http://jonssonelleen.blogg.se
Ida-Maria

Fler videobloggar! Du är verkligen jättehärlig c: hoppas att du hade det bra i England, massa kramar!!!

2012-08-14 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback