En dag på Kolmårdens djurpark

2012-07-07 | 20:43:43

Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP Di VC USD

Idag tog vi en heldagstripp till Kolmården! Åh älskade Kolmården, har tyckt om det enda sen jag var pytteliten och jag blir fortfarande lika fjantigt glad när vi ska åka dit, haha! :] Djur är något av det bästa som finns och det skulle vara rena rama drömmen att få jobba med dom!

Men att fotografera alla djur är himla roligt det också! Har haft kameran i högsta hugg hela dagen och det blev sjukt många bilder som jag ska gå igenom så snart alla har laddat över till datorn. Så länge kan jag bjuda på en av alla hundratals bilder. På just denna ↑ ser ni en Kulan. :)

Som sagt, fler bilder kommer så fort jag har redigerat dom och så! :)
 
minabrun - photo

jättefin bild!

2012-07-07 @ 22:18:01
URL: http://miinabrun.blogg.se
Malin

Fin bild :)

2012-07-08 @ 11:10:49
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback