Vinter i Stenhammar

2012-01-30 | 07:57:28




Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Här har ni några bilder som jag knäppte igår när vi var i Stenshammar och gick en sväng i ekbacken. Blev inte så många bilder, stället är nog trots allt bäst att fota på när det är höst. Men fick i alla fall till dom här fyra som jag kan bjuda på! :) Som ni ser så provade jag på lite olika redigeringar på alla bilder, det är så kul att experimentera i Photoshop, haha! :3

Nej men nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska dra mig upp mot skolan för några få lektioner innan vi sen slutar vid kvart över två. Så vi hörs väl där efter någon gång! :)
Ha en bra dag!
Foto, design & vardag - 17 år och mamma ♥

Det här blev nog en av mina nya favorit bloggar!

2012-02-11 @ 21:57:56
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback