Vattendroppar

2012-01-14 | 16:38:41





Canon EOS 600D | Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1

Här har ni några bilder som jag fotade förut idag. Drog ut mammas tulpaner på altanen och sprutade ner dom med vatten så att det blev massor av fina droppar! ;) Ni som följt min blogg ett tag vet nog vid det här laget att droppar är någonting som jag älskar att fota, haha! :] Vet inte varför, men det blir så mysiga bilder! Har många fler bilder tulparner/slash/vattendroppar från idag, men dom får ni se sernare i sånna fall.

Vad tycker ni om bilderna? :)
Sandra

sjukt fina bilder.

Undrade bara om du har köpt en ny mobil än? eftersom din va sönder?

och hur många unika besökare har du? :D

2012-01-14 @ 20:57:17
wilma

wow vilka fina bilder :) önskar jag va lika duktig på att fota!

2012-01-14 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback