Here we go

2012-01-05 | 10:55:43

Bara för att man har några jäkla stålpluttar i munnen så borde man ju kunna bjuda på sig ändå, höhöh...

Ja, där har vi den. Tandställningen. Eller i alla fall början av den. Ska in med massor av trådar och skit på måndag också, sen så sitter den där den sitter i ca. två år framåt. Taggad? Nej inte särskilt. Känns förjävligt i munnen just nu, men det blir väl bara värre när man spänner den sen... Sen så ser du ju för himla knäppt ut, haha! Antar väl att man vänjer sig, men just är det ju inte så himla lattjo om man säger så...

Idag är det i alla fall ännu en såndär grå dag. Men ikväll kanske jag och mamma åker till Norrköping för att titta på bror när han kör innebandy cup där. I sånna fall tar jag med mig kameran, bara så ni vet. :)
Det var väl allt för nu, så ni får ha det så bra!
Caroline Dahlén

sv: Tack så mycket, vad glad jag blir! nja, det är inte speciellt mycket snö vi har dock :P

2012-01-05 @ 19:00:59
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Mathilda

sv; Haha.. men det är så himla irriterande för det är nån lagg som gör att jag måste göra om varje radbyte jag gör när jag har publicerat inlägget xD



Btw, grattis till ett steg närmare finare tänder ;) ♥

2012-01-05 @ 19:20:19
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback