Vårjacka

2012-02-25 | 16:56:16



Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55mm

Som jag skrev förut idag så var vi iväg till Norrköping för inte så länge sedan. Jag var ute efter en ny jeansjacka, men efter att ha letat och letat i hela Ingelsta så hittade vi inte en enda som kändes bra. Jag fick istället med mig en annan vårjacka hem, nämnligen den på bilden. Köpte den på JC och jag är super nöjd! :) Jag tycker att den passar ganska så bra till min Gryffindor halsduk också! :) Tänk vad mysigt det kommer vara sen att glida runt på sin cykel i bara jacka, halsduk och converse! Ska nog se till att fixa i ordning cykeln tills på måndag så jag kan hoja till skolan, hehe! :)

Annars så hittade jag inte så jättemycket annat i Norrköping. Fick i alla fall med mig ett par fotbollsskor (likadana som jag hade nyss, bara för att dom är sjuk sköna! ♥) och ett par löparbrallor. Det behödes verkligen, så jag är nöjd! :)

Nu ska vi alldeles strax ut och äta på Rhodos, en grekisk resturang som ligger här i stan. Det var egentligen tänkt som en födelsedagsmiddag när jag fyllde 15 förra månaden, men den blev aldrig av eftersom att jag blev sjuk den kvällen... Vi tar det nu istället, så det kommer nog bli super mysigt! :)

Ha det toppen och simma lungt! 
amanda

Använder du blixt på dom där bilderna? :)

2012-02-25 @ 17:26:02
URL: http://amandasfoto.blogg.se/
amanda (foto)

sv; vad bra dom blev! :)

2012-02-25 @ 19:45:19
URL: http://amandasfoto.blogg.se/
Caroline Gustavsson

Snygg jacka! Jag köpte en likadan i lördags, lite komiskt, hihi =) BTW du är verkligen grym på att fota!! =)

2012-03-01 @ 17:46:02
Sara

Riktigt fina vårjackor! :)

2012-03-02 @ 17:08:35
URL: http://www.varjackor.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback