Gårdagen i Stockholm

2012-02-19 | 11:29:18









Hej på er!
Som jag skrev i går så var jag i Stockholm över lördagen. Åkte upp dit tidigt på morgonen tillsammans med pappa och lillebror, som sedan släppte av mig på centralen där min farbror Peter plockade upp mig. Som julklapp/födelsedagspresent så fick jag en heldag tillsammans med honom och det var alltså den vi tog ut igår. :) Vi gick runt på Djurgården, fikade i Kaknästornet, åt pizza och världens godaste efterrätt på Vapiano, gick runt lite i Gamla Stan, gick på Fotografiska, fikade, gick runt i staden och bara hade det bra. :) Fick också en jättefin tröja av Peter, tack så mycket! ♥ Jag kommer ladda upp bild på den senare. :) 
Vid 18:35 gick tåget hem och då blev det en snabbis i duschen innan jag somnade på en gång, haha! Gårdagen var i alla fall super bra! :)

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Antagligen blir det bara att vara hemma och ta det lugnt. Kanske fota lite, nörda Zelda, baka, vad vet jag? Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda! :)

Ha en super fin söndag allihopa! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback