Torsdags frukost

2012-04-12 | 10:58:48

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hallonsmoothie med flingor måste nog vara den godaste frukosten som finns! Jag brukar ha väldigt svårt för att äta frukost på mornarna, men jag skulle lätte kunna sluka minst tio såna här glas! Gud så fräscht och gott det är! Och så himla enkelt att göra! Till ett stort glas behöver man bara mixa ihop 1½ dl vaniljyoghurt, 1 msk florsocker och så mycket frysta hallon som man tycker smakar gott. Sen är det bara toppa med flingor, musli, frukt eller helt enkelt bara dricka den som den är. Sjukt himla gott om ni frågar mig! :)

Så efter en uppiggande frukost tänkte jag sätta igång att fixa inlägget om all min kamerautrustning. När jag är klar med det får jag helt enkelt se vad dagen har att erbjuda. Förhoppningsvis kommer några fina vänner hit och fikar och ikväll blir det en sen träning på konstgräset. Efter det är det tänkt att jag ska sova med Fanny, så det kommer nog bli jättebra! :)

Vad har ni för er en torsdag som denna? :)
Malin

Mm så gott, det ska jag testa någon gång!

Fin bild också!! :)

2012-04-12 @ 12:02:23
URL: http://summershadow.blogg.se/
Becka [fotoblogg]

Åh vad gott det ser ut att vara, älskar det! :D

2012-04-12 @ 17:05:16
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
tum

vilken cool bloggdesign du har :D haft en bra dag?

2012-04-12 @ 21:22:42
URL: http://onleytum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback