Hungerspelen trilogin

2012-04-21 | 14:08:09

Canon EOS 600D | Canon Ef 50/1.8 II
Märker att jag nästan alltid fotar saker mot samma bakgrund nu förtiden. Känner att jag måste börja variera mig lite, hehe... :]

För ungefär en månad sen så var jag på bio och såg Hungerspelen. Jag hade hört talas om den innan men jag trodde inte att det skulle vara något för mig. Jag menar, hur sjukt låter det inte med en film/bok som handlar om ungdomar som går runt och i princip hugger huvudet av varandra? Men helt otippat följde jag som sagt med några kompisar och såg den på bio. När jag senare gick där ifrån efter två och en halv timme så var jag helt tagen. Gud vilken underbart bra film! Åh vad jag älskar den, så himla häftig, spännande, sorglig och verkligen superbra! Ändrade uppfattning om den helt  och efter att jag nu har läst första boken också så är jag helt fast! Gud vilken underbar serie! ♥ Helt klart en av dom bästa någonsin! Den slår inte Harry Potter, men nära på alltså! :)

Så det jag nu ville komma fram till är att idag så kom den där boken (↑) hem till mig. Alla tre böcker samlade i en och samma bok på exakt 951 sidor. När jag väl får tid så ska jag ligga och läsa den om och om igen!

But back to reality. Jag skrev ju igår att det inte skulle bli någon bloggning i helgen. Där ljög jag ju lite, efter som jag sitter och skriver det här just nu, hehehehe... Men vi fick faktiskt lite tid över för att landa här hemma en stund mellan alla fotbolls- och innebandymatcher. Träningsmatchen mot Nyköping slutade 2-2, för er som undrade! :) Om en timme plockar vi upp några små tomtar och så drar vi iväg till Västerås igen för att titta på innebandycup. Det blir en jäkla massa bilåkande, men äh, vi överlever! :)

Långt inlägg, så nu sätter jag punkt och så!
.
anonym

Hej, måste erkänna att jag älskar din blogg och speciellt dina foton, du är verkligen grym :D

och sen så måste jag säga att dom där böckerna är så sjuuukt bra...hehe...;)



2012-04-21 @ 16:09:11
Mathilda - PHOTOGRAPHS

Grymt härlig blogg måste jag säga!

Har du kanske lust med ett bloglovin-byte? :)

2012-04-21 @ 19:29:38
URL: http://bymathilda.se
Malin

Jättefin bild! :)

2012-04-22 @ 09:46:02
URL: http://summershadow.blogg.se/
Julia

Hej! Jag tycker om din design super mycket, skulle du kunna göra en åt mig? ;) hehe

2012-04-22 @ 14:17:35
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback