Uppdatering utan bilder

2011-09-01 | 20:17:18
Hej på er!
Blir mindre och mindre tid åt bloggen nu när skolan är i gång och med all träningen och sånt. Men jag gör mitt bästa och försöker uppdatera så ofta ändå! :)

Dagarna rullar väl på som vanligt. Fick avsluta fotbollsträningen tidigare idag eftersom det började åska och blixtra massor, och man vill ju inte precis bli grillad eller nåt, haha! När man kom hem så lättade det upp och blev jättesoligt och fint, så då passade jag på att fota lite med det nya enbensstativet som kom igår! :)
Kan tyvärr inte föra över bilderna till datorn just nu, för kameran står uppmonterad och redo på stativet. Himlen är nästintill svart, så om det inte börjar åska nu blir jag arg, för jag vill fota blixtar! Mwihihi! :3

I väntan på åskan sitter jag här och tittar på Robinson. Finns väl bättre saker att göra, men just nu orkar jag inget annat än att sitta här och sega.

Men nej, tråkigt med massa text utan några bilder, så det passar väl bra att sätta punkt här! :)
Hejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback