The skies are blue, and green, and yellow, and red...

2011-10-08 | 21:50:52

Random bild jag fotade och redigerade lite tufft igår.

Hej på er!
Ganska så glest mellan inläggen just nu. Men idag har vi i alla fall laget kört fotbollsmatch mot våra föräldrar, haha! Vi vann med 4-3, men ska jag vara ärlig så tror jag att dom lät oss vinna med flit. Men vad, dom är stora och tunga och fett bra ju, haha! Men som "pris" för att vi vann så fick vi nya högtalare som vi ska ha innan matcher och sånt, efter som att en viss Philippa och en viss Lelle sprängde dom förra, host... Men dom nya högtalarna heter i alla fall Oleg, och vi ska ta hand om honom som om han vore våran egna son, haha! :3

Efter matchen så bar det av till Nyhems matsal (hemskt att va i skolan på en lördag, hemskt...) för att ha avslutning med fotbollen. Var väl inte så värst livat, såg ungefär ut som det gjorde förra året. Till och med "pokalerna" man får varje år var likadana som dom vi fick 2010, haha! Fick också 100 kr på TeamSportia i träningspris. Toppen, behöver verkligen nya benskydd, haha! :)

Nej men usch vad jag babblar på nu! Ska fortsätta kolla på kvällens film vid namn Rosa Pantern innan jag går och lägger mig sen.
Hare!

Felicia- en fotoblogg om min vardag.

Hej, jag hittade en bild du hade lagt upp på dayviews och klickade in på din blogg och din andra hemsida och jag måste bara säga att jag avgudar dina bilder!

Dem är så himla fina ! :')

Jag fotar själv med min canon 1000d men är ganska så ny på det, och jag var bara tvungen att säga att jag älskar dina bilder!

2011-10-08 @ 22:39:16
URL: http://fillisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback