On stranger tides

2011-10-02 | 17:08:16



We♥It bilder.

Äntligen så har vi hyrt Pirates of the Caribbean 4! Gud så jag har längtat efter den här filmen alltså! Vet inte varför jag aldrig såg den på bio. Det blev väl aldrig riktigt av antar jag. Men jag älskar Pirates-filmerna, och som sagt så har jag längtat as mycket efter att få se den fjärde! :3
Haha, jag har nästan alltid Pirates of the Caribbean maraton när jag är hemma och är sjukt. Dom funkar perfekt för det! Hoppas verkligen att den fjärde är lika bra som alla andra filmerna!

Någon som har sett den? Och i sånna fall, vad tycker ni om den? :)

Så jag ska alldeles strax ner och göra mig en nachotallrik som jag kan ha och tugga på framför filmen. Kan ju knappast bli en mysigare söndagskväll, eller hur? :)

Ha det bra!

JOSEFINE

den är grym :3

2011-10-02 @ 18:29:22
URL: http://askerjosefine.blogg.se/
Mathilda

Den är asbra ;D

2011-10-03 @ 16:18:05
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback