Neon lights

2011-11-30 | 15:35:29

Halv outfit bild med fokus på ljusslingan.
Egentligen borde man väl kalla det ljusslinge bild och inte outfit bild, men shit the same! :)


Gutten dagen!
Sitter här med magen full av pepparkakor, deg och lussebullar. Kan också berätta för er att mitt sköp stinker saffran. Med andra ord; vi bakade idag på hemkunskapen. Och ja, ganska gott blev det väl i alla fall, haha! ;)

Alldeles strax kommer Fanny över en stund. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men nåt kul blir det nog! :) Ska i alla fall titta lite på Grey's sen vid fem, och efter det beger vi oss mot Nyhem för avslutning med laget! Blir nog as kul det! :D Hinner inte blogga nåt mer nu, men vi hörs senare!

Fast juste, måste bara berätta att jag har gjort lite julfint i mitt rum, haha! :) Som ni ser på bilden har jag b.la klätt in min spegel i ljusslingor! Ni kanske får lite fler bilder på rummet senare, hehe! ;)
Aja, ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback