Lindö Girls Cup 2011

2011-11-13 | 16:00:50




Bilder från gårdagen.
Dom två övertsa är från Lindö Girls Cups facebook sida, och dom två understa har pappa fotat.


Halv åtta på morgonen var det avfärd till Norrköping för att köra fotbollscup. Lindö FF hade bjudit in vårat lag för att dom tycker att vi är ett av dom bästa och trevligaste lagen i Sörmland, så det va ju kul att höra! Vi mötte riktigt bra lag, från både Norrköping och Stockholm. Det var kallt och det var dimmigt. Så dimmigt att man inte såg från den ena kortsidan av planen till den andra. Riktigt blött var det också, även fast vi körde på konstgräs. Hur smart är man som lägger en utomhuscup i mitten av november, haha? I villket fall som helst så hade vi inte våran bästa dag som lag. Vi spelade inte alls som vi brukade... Men vi kämpade på så gott vi kunde och det slutade med två oavgjorda matcher och två förluster. Vi kom till kvartsfinal, men där åkte vi ut. Vi fick i alla fall inte stordäng av något lag, så det var ju skönt i alla fall! Bra kämpat DFK! :) Vi hade ju helt klart bästa hejarklacken i alla fall, haha! :D

Idag så har jag varit super trött hela dagen, haha, med massor av blåmärken och små skavanker från igår liksom. Men har i alla fall varit på Factory Outlet ett sväng där jag fick ett par jeans av mamma och så köpte en stickad cardigan till mig. Det kanske kommer bild på det jag köpte i morgon eller så. :)
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen som går på TV4, så ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback