Den 24 november

2011-11-24 | 20:17:20

Bild fån 2010.

Det är alltså den 24 november idag, vilket betyder att det är endast en månad kvar till julafton! Gud vad jag längtar! Har längtat ända sen förra julen, för julafton 2010 spenderades ju i Indien, och det blev inte mycket till jul firande då. Älskar julen! ♥ Och en månad är inte speciellt lång tid. Bara 30 dagar, sen är vi där!

Men vart är det dumma snön?! Hallå, vart är du? Detta är nog första gången på riktigt länge som jag verkligen vill att snön ska komma. Vad är en julafton utan snö liksom? Och sen så har jag ju inte köpt en ända julklapp heller! Herrejösses, bäst att sätta igång snart då! :)
Har ju i alla fall 30 dagar på mig, så nånting borde jag väl få fram, haha! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback