La paix

2011-05-20 | 06:55:28


Har inte bloggat på ett tag nu, men det kanske ni har märkt, haha? ;)
Men just nu är det gamska mycket med fotbollen och så, så jag hinner helt enkelt inte med datorn lika mycket. Och det är väl i och för sig bra, för hellre att man är ute o kör fotboll typ 4-5 ggr i veckan än att sitta här och uggla, haha. ^^
Men det dåliga med det är ju att bloggen får stå här och dra till sig damm då...
Men snart så är det ju sommarlov, så då blir det nog lite mera fart här! :)

För det är exakt 22 dagar kvar, och ungefär 16 av dom är skoldagar. Plus att några dagar går bort, efter som vi har lov någon tosdag-måndag där, friluftsdagar osv. Sjukt skönt om ni frågar mig!

Aja, nu ska jag i alla fall ner o käka frukost, innan jag går till skolan och stannar där till 13:55, då vi slutar för dagen och för hela veckan! ;)
Sen är det bollflicka på Backavallen som gäller, haha!

Men vi hörs. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback