9 maj

2011-05-09 | 19:25:51
Asså gud vad blogg.se har dampat, både nu idag och igår!
Dom inlägg jag skrev igår försvann, as kul! Fast egentligen inte...
Men aja, så är det.

Igår kollade jag ju i alla fall på när laget körde match mot Pershagen, och vi vann med 4-0! Skiiiit bra spelat, så jäkla snyggt var det! Tagga tills imorn nu då, då vi åker till Nyköping eller vad det nu är, och kör match mot IK Tun. Min första match sen jag skadade mig, känns as skönt! Grymt taggad, ska bli sjukt kul! :)

Sjukt kul är det ju också att det har varit grymt varmt idag! Över 20 grader, mega skönt ju! Att bara gå i shorts och tröja till skolan är det ju inget fel på. ;)
Dessto jobbigare blev det ju på träningen, på en stekhet konstgräsplan utan skugga...
Men kul var det i vilket fall som helst. :)

Aah, men som ni kanske redan har märkt, så lutar det här mot ett bildlöst inlägg, haha.. ;)
Och en till sak som ni kanske märker, är att jag bara snackar strunt just nu, så nu tar vi och avslutar!
Hejs!
Felicia

Japp, samma lena ;)

2011-05-10 @ 07:07:09
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback