Today's Look

2011-03-25 | 18:39:43

Jeans Jacka - Only | Luvtröja - JSFN (?) | Linne - Marwin | Chinos - Lindex


Armband - Thailand


Converse - Scorette

Jajamän, här har ni dagens outfit i tre bilder. Riktigt härligt väder idag, lika härligt som det har varit hela veckan! Bara det att det blåser ganska mycket, och då blir det rätt kallt... Men man märker helt klart att våren är påväg! Lite avis på mamma också, som är iväg till Stockholm och har det kul! Men vi ska ju dit till påsken och hälsa på dom i Täby har jag hört talas om? ;) 

Men jag har roat mig på annat sätt idag, haha, nämnligen genom att fota! Så några av bilderna kommer sen, om ni vill se? :)

Grymt skönt med fredag också! Den här veckan har gått as snabbt, men det är nog bara för att den har varit så grymt rolig! Vi i klassen har haft sjukt kul den här veckan, HAHA! Vet inte hur mycket vi har garvat åt allt och ingenting! Vill verkligen inte att den ska splittras... :/

Men aja, nu ska jag snart ner och mumsa i mig våran hemmbakta pizza som jag och pappa nyss fixade till! ;)

Ha det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback