Midsommar bilder

2011-06-25 | 14:53:26











Bilder från midsommarafton igår hemma hos Granströms. Har nog aldrig käkat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde igår, fy fan asså, haha! Men kul hade vi i alla fall. :)

Det har väl inte hänt så jättemycket annat sen jag bloggade sist. Kan ju säga att det här vädret är nåt himla skämt eller nåt, regnar nästan hela tiden! Skit kul sommar, verkligen!
Som tur är tittar solen fram lite då och då, så helt grått är det ju inte. ;)

Har beställt en ny mobil nu också, för er som inte visste det! Det blev varken HTC HD eller HTC Incredible som jag tänkte från första början, utan en HTC Sensation! Den verkar sjukt bra, så jag längtar tills på måndag då den troligtvis kommer. :)

Vet fortfarande inte hur det blir med Max... I torsdags var jag i alla fall ute hos honom i stallet, så han fick gå ut och beta lite tillsammans med Nisse och Moa, haha. :)
Sen stod jag och borstade i flera timmar, myyyys! ♥

Aja, eftersom jag har suttit här största delen av dagen så ska jag väl ta och hitta på något annat så länge. Men senare hade jag i alla fall tänkt svara på några frågor från frågestunden. Om ni har någon fråga som ni skulle vilja klämma fram så går det bra att klicka på länken i meningen innan och kommentera. :)

Vi hörs!
aye

söta djur^^

2011-06-29 @ 21:40:41
URL: http://ayesworld.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback