Första juni

2011-06-01 | 15:30:07

Bild från igår kväll.

Idag har vi verkligen inte gjort nånting i skolan. Vi tittade på film på tre av lektionerna, hade frågesport på spanskan och håltimme från musiken. Plus att cafét bjöd på festit och bulle. Och vädret är på topp. Dagen kan väl knappast bli bättre, eller? ;)
Nu är vi ju dessutom lediga tills på måndag, vilket är sjukt skönt! Sen är det bara några få dagar kvar till sommarlovet, och det är knappt så att man tror på det, haha!

I alla fall så kommer Sjöbergs hit i helgen, trevlans det! ;)

Ska dra ner till träningen sen och köra lite smått, för att se hur mycket knät klarar av. Kan ju absolut inte va med på matchen imorn... Men om jag har tur, och om knät vill som jag vill, så kanske jag kan spela på söndag. :)

Aja, vi ses väl eller nåt. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback