FINAL!

2011-06-15 | 22:16:31
Jajamän, hem från Nyköping fick vi med oss en seger på 2-1 mot Harg. Vilket betyder att vi nu är i final i Sörmlandscupen!!
S-Å  S-J-U-K-T  J-Ä-V-L-A  B-R-A!!!!
Fy fan asså tjejer, är vi inte helt klart bäst eller nåt sånt? :')
Vi tappade ganska mycket i mitten av matchen, men i slutet av andra var vi grymma, och gud vad glad jag blev när Linnea panga in 2-1! :D Skit snyggt!

Min första match på ett tag nu också, pga knät. Gick ganska skit dåligt för mig rent ut sagt, men jag är glad för det! Va fan, vi vann ju och är i final, bättre blir det ju inte?! :D


Värmbol, Värmbol, världens bästa Värmbol.
Vackra, snygga, underbara Värmbol. ♥

Så nu är det bara ta nya tag och tagga för final mot antingen Hällbybrunn eller IFK Nyköping! ;)

Sjukt bra jobbat tjejer! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback