Femtonde

2011-06-15 | 15:25:55

Bild från fotograferingen vid det nerlagda industriområdet förr förra helgen.

Asså aah... Idag har jag kännt mig helt död. Har inte orkat nånting, har varit så trött så jag har för det mesta legat här hemma och läst och sovit. Hur kul? Inte särskilt faktiskt...

Men nu gäller det att tagga till, för om ungefär en timme rullar vi mot Nyköping för match mot Harg! (Harg ligger väl i Nyköping? eller...?)
Semifinal i Sörmlandscupen, så det här är något av en måste match om man säger så. 
Nu fan, nu tar vi hem det här tjejor, precis som vi brukar! 

Ska ner och käka lite innan vi drar. Ni får säkert reda på hur det gick sen när vi kommer hem.
Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback