Situation report

2011-07-20 | 21:43:09

Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD

Seg uppdatering nu medans vi är här ute i stugan, I'm really sorry! Men det har liksom inte blivit nån tid över till bloggen. Fast egentligen så har det inte hänt något speciellt, haha. Igår var vi i alla fall i Norrtälje och där hittade jag ett par nya jeans. :) Alltid nåt! Sen idag har jag för det mesta fotat, (bilden ovan är från idag), solat och badat tillsammans med den badglada hunden! :)

Annars har väl dagarna flytit på som vanligt! Kanske kommer ladda upp lite fler bilder från dagarna här, om jag nu hinner och orkar redigera nåra, haha. Redigerar dom i vilket fall som helst sen när vi kommer hem.

Ja, ganska ointressant inlägg, men bättre det än inget... ;)
Ciao!
HANNA

fin bild! :D Kan du inte ladda upp några oredigerade nu då?! :D

2011-07-20 @ 23:26:41
URL: http://teamcavalier.blogg.se/
Moa :D

Kan inte du visa den bilden som du redigerade först ? :)

Kan onte du lägga in en bild som är oredigerad och en som är redigerd det ska va samma :)

2011-07-21 @ 11:36:27
URL: http://mooaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback