HTC Sensation

2011-07-05 | 10:50:43


Den här skönheten kom i ett paket nu på morgonen! Gud vad jag har längtat haha. :] Har bara haft den i knappt en timme, haha, men jag älskar den ändå! ♥ Bara det att simkortet krånglar... Men pappa håller på att prata med Tele2 just nu, så det ordnar sig väl tillslut. :)

Så ja, den här dagen kommer nog för det mesta att bestå av massor med pill på den nya mobilen, hehe... :]
Tjingeling!

Update://Om ni har lust så är det ju bara skriva era nummer och opperatör, för dom flesta nummer har försvunnit, haha. ;) Jag har mitt gammla vanliga. :)
Felicia

Hur mycket kostade den ?:)

2011-07-05 @ 21:35:57
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Cecilia Uhr

Hej Esmeralda,



vad roligt att se att du fått din nya telefon. Hoppas att du är nöjd med den och ditt nya abonnemang, om du har några frågor eller behöver ytterligare hjälp med simkortet går det bra att maila mig eller min kollega på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-07-06 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback