Estocolmo

2011-07-12 | 20:49:24




Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD
Hihi, det är kul att fota peoples. :3

Några utav bilderna från Stockholm idag. Älskar tavlorna på den första bilden, den som är tagen på Fotografiska. Sjukt snygga! Men måste faktiskt säga att jag hade förväntat mig lite mer av Fotografiska... Men ändå så fick man ju ganska mycket insperation, och gud vad jag är sugen på att börja sälja mina bilder som tavlor, haha... :]

Shoppingen då? Ja, den gick väl lite sisådär... Skulle nog kunna hittat mer saker att köpa på mig här hemma i Katrineholm än vad jag gjorde där, haha! Hittade verkligen ingenting! Förutom en liten berlock, haha! Men seriöst, det va sjukt mycket folk överallt i affärerna, och kläderna låg liksom bara i högar överallt, eftersom det typ var rea och alla slet och drog i kläderna. Så ja, tillslut orkade man inte längre, haha! Men när bilen är lagad så siktar vi på en tripp till Linköping för lite shopping både på Ikea och Ikano. Blir nog bra så också. :)

Efter en tåg resa hem (som för det mesta bestod av godis ätande) fick vi cykla hem i regnet.
Och nu sitter jag här, och gör typ ingenting. 

Ångrar lite nu att vi inte beställde biljetter till Harry Potter visningen i natt. :( Skulle varit helt awesome ju! Men aja, bättre att se den imorgon klocken 18:00 än ingen gång alls! :)

Ha det bra!
Mattis

Haha! Jag ska se den 14:40!!!!! ;)

2011-07-13 @ 11:14:07
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback