Chilling with me

2011-07-11 | 20:49:31

Nu är jag äntligen klar med alla bilder från SM igår. Det tog i princip hela dagen att redigera allihopa, haha! Men när jag väl lyckades slita mig från Photoshop så har jag ändå inte gjort något speciellt. Kort sagt har detta varit en soft hemma dag.
Som ni kanske märkt så har jag fixat så att alla kategorier hamnat i flikar under headern istället för i menyn! Tack till Nora som sa hu man skulle göra, haha. :) Måste skaffa några fler kategorier för att det ska se helt okej ut, men dom kommer väl upp när jag har hittat på några, haha. ;)

Anyway; imorgon runt halv nio sitter vi på tåget upp till Stockholm för en hel dag med shopping och Fotografiska med mera! Riktigt nice! :) Kameran följer med och mobilen också, så det kanske kommer nåt enstaka inlägg, men bilder blir det deffinitivt många av sen när vi kommer hem. :)

Nu sitter jag i alla fall här och tittar på Bones och ska fortsätta med det, så vi ses! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback