Bilder från avslutningslägret, part four, the last one.

2011-07-02 | 10:41:03









Sådärja, det här var dom sista bilderna som kommer laddas upp här. :) Resten hittar ni på min facebook, om nån skulle vilja se dom. ;)
Bilderna i det här inlägget är tagna från 05:00 och framåt. Ja, några stack ner till havet vid fem för att bada nakna i soluppgången, haha! Själv vågade man inte, hehe... :] Sen bestod morgonen för det mesta av ännu mera prat och skratt. Jag somnade någon gång vid sju, alldeles ihopkknölad i min soffa tillsammns med min goseboll, haha. ;) Blev väckt av skönsång och en kastrullorkester, mysfaktor hög på det asså! Närå, men vi gick upp och käkade frukost, packade och allt. Sen satte vi oss vid nån klippa och tittade på svanar, lekte med sjögräs och käkade vattenmelon, haha. ;)
Sen var det bara in i bilarna och åka hem.

Det här har verkligen varit as roligt! Nånting man aldrig kommer glömma! :)
I löv u guys! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback