Chokladtomte mördare

2011-01-26 | 17:18:01


Bilden får tala om vad jag håller på med för nånting just nu. Sitter alltså här och mördar en chokladtomte från i julas. :3 Mycket gott det, lite sämre är det nog dock för tomten, som tyvärr avslutar sitt liv i min mun... Fast det måste nog vara en ganska bra död i alla fall, vilka vill inte dö av att blir uppätna av mig lixom...? :3

Men i alla fall... Idag har det varit en heeeeelt vanlig onsdag. Förutom att vi hade det väldigt flum och roligt i skolan, vilket vi sätter ett litet + på! :D Och sen så fick vi håltimme från spanskan, (idag igen, hehe..), så det va ju trevligt det också! :)

Sen jag kom hem har jag faktiskt inte gjort nånting vettigt alls... Kul liv man har, eller vad säger ni? :) Fast det är ganska skönt att bara va hemma o chilla ibland också. :)

Men nu ska jag nog ta och göra nånting annat än sitta framför den här burken. Jag som lovade mig själv att inte sitta så mycket vid datorn, men jaa... det går väl lite sådär... ^^
Så det kanske blir Sims 3 eller nåt sånt istället, who know? :3
Emmy (whitesnowman)

heej fin bild (HAHHAHAHAHHHA) :D

2011-01-26 @ 17:23:51
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
NATTIS

ESME!! det var du jag sist trodde skulle mörda någon..

men jag hade visst fel.... :0 ♥ jag är chockad!!

2011-01-28 @ 21:02:55
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback