Melodifestivalen 2011

2011-02-05 | 16:51:06

Alla deltagarna i kvällens avsnitt av Melodifestivalen.

Tagga ikväll då eller? För så börjar första avsnittet, eller ska man säga deltävlingen(?) , av Melodifestivalen 2011. Hade egentligen ingen riktigt koll på att det va redan ikväll, men sen hörde man om det på radio så... ;)

Men aah, vad tycker vi om detta då?
Själv tycker jag att Melodifestivalen är nånting man måste se, bara för att lixom... ;) Det hör lixom till Sveriges tradition, eller? :D
Fast just ikväll är det ju inga toppen artister med, i alla fall inte enligt min smak... Faaaaast.... jag har ju inte hört låtarna än, så man vet aldrig... ;3

Vad tycker ni om det här då? :)
Hiss eller Diss för Melodifastivalen?
HANNA

hiss tror jag, fast jag har ingen aning om vilka som är med ikväll?! xD hehe :)

2011-02-05 @ 17:02:10
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback