Laserdome

2011-02-25 | 17:13:58

Bild lånad från Google.

Jajamän, Laserdome var det som gällde idag! Tillsammans med Maja, Fanny och hennes pappa och brorsa!
Grymt kul var det! Mycket roligare än vad jag trodde, haha! :D Vi körde tjejerna mot killarna, och vi utklassade ju helt klart! Särskilt när man tänker va lite cool och skjuta på dom när dom står på andra sidan, och så springer man rakt in i en vägg och blir skjuten själv! Haha, mycket lyckat... eller inte! 
Men i alla fall, så var det riktigt roligt! :D Haha, nånting som man måste göra om i alla fall! :3
sen på hemvägen så stannade vi vid ett bageri typ, med en fett skön snubbe som konditor, eller vad det heter, haha! :D
Tack för en sjukt kul dag hörni! :D

Och nu är det snart tacos och fredagsmys som gäller. ;)
Och på söndag skulle jag ju ha ridit Max på pinnridningen, men han har gått och blivit halt, lilla gubben... :/ <3
Så nu vet jag inte hur det blir med det längre. Kanske får nån annan häst eller så skiter jag i det.
Stackars Maxi! ♥

Men aah, nu ska jag fira att Sims funkar med att nörda lite, hihi! :3
HANNA

asså.... vad är laserdome? x]

2011-02-25 @ 18:54:55
URL: http://hannasphotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback