If I can write you a song

2011-02-04 | 08:33:12

Ännu en fågel bild från häromdagen.

Stannar hemma från skolan idag, mår fortfarande lite illa och vill inte att det ska bli värre... Så nu sitter jag här, och snön bara vräker ner utanför! Hallå, var tog det fina vårvädret vägen?! :o , Man kunde ju se hela gräsmattan här utanför alldeles nyss, så mycket som det hade smällt! Men nej nej, här kör vi på med ännu mer vinter... .__.'
Så bilden här ovanför får väl göra oss på lite bättre vår humör... :3

Men i alla fall, känner vi ganska fotosugen, och nu när jag ändå är hemma så har jag ju tid för sånt. Vi får se om jag orkar. Tänkte i alla fall sätta igång och redigera lite fler bilder från Indien! :)
HANNA

visa mer fågelbilder, älskar dom! :DD <3

2011-02-04 @ 13:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback