Day 13 – This week

2011-02-27 | 19:58:55
Eftersom att det har varit sportlov och allt så har det varit en väldigt skön vecka! :) , Synd bara att den tar slut om bara några timmar... Man blit ju inte speciellt pepp när man tänker på att det gäller att gå upp till skolan imorgon...

Men i vilket fall, ungefär såhär har min vecka sett ut:
Måndag: Va hemma och tog vara på lovet. Följde med mamma o kollade på nya tapeter, var i stallet en sväng och sen så på kvällen kollade jag, Izo, Hanna och Nattis på bio. Filmen hette 127 timmar.
Tisdag: Hemma och tråkade, tränade i typ -miljonergrader och kollade sen på film på kvällen.
Onsdag: Aktivitetsdag med b.la Kajsa, Maja, Wilmah, Kim, Alicia, Izo och Julia. Senare på kvällen åkte jag ut till stallet.
Torsdag: Följde med Belli ner på stan. Haha, vi köpte våra fina "kompis chinos"! :3 , x) Sen på kvällen så var det Backavallen och lite fotbollsträning som gällde!
Fredag: Jag, Maja, Fanny och hennes pappa o bror åkte iväg till Norrköping för att köra Laserdome. Gryyymt kul var det! :D
Lördag: Spenderade dagen i Duveholmshallen tillsammans med b.la Linnea, Belli och Alice. Satt och kollade på KSK Cup hela dagen, mycket trevligt må jag säga, haha! ;)
Söndag, idag då: Tidig morgon var det som gällde, åkte till stallet vid 9:00 för att rida Bonita. Efter det tog jag det bara lugnt hemma och sånt, kollade på skidor på tv, spelade Sims och lite sånt... Sen träning i Järven, som inte gick så bra..
Och nu är det Solsidan som gäller!
Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

2011-02-27 @ 20:18:03
URL: http://vadfanskajagheta.se
Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-02-28 @ 07:41:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback