Day 11 – Your siblings

2011-02-25 | 20:37:11
Bara för att jag inte har nåt annat att göra, och för att jag har missat massa dagar... ;)


HAHAH, vi bjuder på första och sista bilden!

Jaa, killen på bilderna är alltså mitt enda syskon, lillebror Emrick. Han är 10 år, fyller 11 den 13 maj.
Han är en grymt smart grabb, som klarar av vilket mattetal som helst, seriöst! :o Han går bara i 4:an, men han har matte med dom som går i 6:an! :o , Lite stolt där va... ;3
Sen har han världens torraste humor... -.- , Fast ibland kan han faktiskt vara lite rolig, även fast jag egentligen inte vill erkänna det, haha...
Annars så kör han innebandy och fotboll på fritiden.
Och så vinner han alltid över mig på Fifa, och då blir jag lessen... :(

Och som dom flesta gör, så älskar jag min brother! :) ♥
nellie den bästa ^^

svar: ha-ha, okej visst, när jag har några bättre o.s.v ^^

2011-02-25 @ 22:58:00
URL: http://nelliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback