Day 08 – A moment

2011-02-18 | 16:51:01


Har grymt många minnen jag skulle vilja skriva om. Minnen med kompisar, famlijen, resor, fotbollen, stallet... Men det är skulle blir som Bibeln II om jag skulle skriva om allt, så har bestämt att berätta om nånting som satt sig fast väldigt hårt, nämnligen Finspång Cup! ♥

Vi var där med laget både sommaren 2009 och 2010, och båda åren har det vart helt awesome!
Första året, 2009, var helt klart det roligaste! Eller asså, båda va ju grymt kul, men just 2009 träffade vi grymt med roligt folk, och därifrån har vi hur många flummiga minnen som helst!
2010 så hade vi grymt kul där också, och då kom vi ända till B-final, och vann den på straffar!
Och så närvös har jag nog aldrig varit! Helt sjukt asså, kommer ihåg allt som om det va igår, när Philippa räddar det som skulle bli den avgörande straffen, och alla bara sprang och krama varandra, hoppade omkring, sjöng...

Aaah, det va verkligen nåt som man kommer minnas livet ut! ♥

Nu ska vi ju tyvärr inte till Finspång i år, men vi taggar till Forward Cup, som kommer bli sjukt med kul! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback