Day 01 – Introduce yourself

2011-02-04 | 17:55:38


Som jag hoppas att ingen har missat, så heter jag då Esmeralda Edenberg. 168,5 cm lång, blond, 14 år och bor med mamma, pappa, lillebror och hund i ett gult och rött hus i Katrineholm. Jag går på Nyhemsskolan, som bara ligger några hundra meter från där jag bor, så det är ganska soft!
Jag trivs bäst bakom kameran eller med en boll framför fötterna. Det är inte så dåligt att sitta uppe på hästryggen heller, och min hund älskar jag mer än allt annat. Jag spelar fotboll i DFK Värmbol 97/98, och har gjort det i snart 7 år. Jag rider och har en sköthäst som heter Max, och han är bäst i världen! <3
Älskar också att fota, och det gör jag med Canon EOS 400D. När jag inte gör något av detta, så är jag med mina underbara vänner som betyder massor! <3

Jag anser mig själv som väldigt glad och rolig. Vad skulle livet va utan skratt lixom?
När jag blir stor ska jag bli fotbolls proffs, och när jag har pensionerat mig ska jag bli fotograf!

En av dom snyggaste killarna i världen heter Fernando Torres
och till sist vill jag bara berätta att jag är besatt av Nutella och Harry Potter! ♥
sanna

OMG?!?!?! VAR DU SÅDÄR BRUN EFTER DU KOM HEM IFRÅN INDIEN!?!?! :O HELVETE, ÅÅH AVUNDSJUK. </3

2011-02-04 @ 23:46:03
URL: http://sannastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback